Viidenkympin raja häämöttää reilun kuukauden päässä. Sitten juhlitaan. Yleensä olen syntymäpäiväni aikoihin "matkoilla", mutta puolta vuosisataa olen päättänyt juhlia kakun ja kahvin kera.

Olen selaillut mielenkiinnolla blogeista kortintekijöiden sivuja. Jospa sieltä ideanpoikaista syntyisi kutsukortteihini; vanha valokuva, punainen kartonki, pikkujoulut, kimaltavat koristeet ja teksti kauniilla käsialalla. Siinäpä puuhaa muutamaksi tunniksi. Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan :)

Koska olen syntynyt joulun alla, olen ajatellut juhlia pikkujoulujen merkeissä. Kynttilöitä, jouluvaloja ja koristeita. Pöydälle joulunpunainen liina ja taustalle  soimaan joulumusiikkia. Tarjolle tulee tietenkin jouluisia leivonnaisia ja glögiä.

Olen aivan innoissani tulevista juhlista. Mutta muistanko pysyä poissa keittiöstä itse juhlien aikana. Toivottavasti, sillä muuten tulee tyttäriltä sapiskaa :)